Tuesday, August 17, 2010

16 Ogos 2010

Hanya kerana orang yang tidak pernah dikenali.. Hanya setakat kenalan fb.. Dy membuangku.. Memutuskan persahabatan yang diikat sejak darjah 4, malah lebih mengutamakan hati kawan yang hanya kenalan fb.. Atau mungkin mereka saling berhubung... Dan merasakan akulah punca segalanya... Kenapa aku??? Aku yang rampas??? Aku yang melukakan... Aku yang menimbulkan??? " Selama ni, aku tak tau perempuan yang dimaksudkan, tapi sekarang aku dah tau, rupenye kau..." Andai kau ditempatku.. Apa buah fikiran mu.. Orang lain juga kan tetap fikir apa yang ku fikirkan.. Apa kene mengena dengan aku.. Kenapa dengan aku??? Kalaupun cerita dah lapuk ditelan zaman... Kenapa mesti timbulkannya kini??? Di saat aku hampir mengecap bahagia, kau cuba olah sengketa??? Dimana silapnya aku menjadi sahabatmu...? Apa baiknya dia dariku??? Rupakah yang kau pandang untuk menjadi sahabat sejatimu??? Hinakah aku kerana rupa dan sifatku.. Kau takkan faham apa yang aku rasa.. Kerana kau tak pernah meletakkan dirimu ditempat ku kini.. Hanya aku sahaja yang tahu dan tak perlu untuk aku menceritakan segala buruk baik kepada mu.. Kau hanyalah kenangan dan kan kuhapuskan ia lenyap dari hati, fikiran dan diriku.. Aku tidak kan lupe.. FB,A.....T....lina..Punca pertelingkahan berlaku.. Kau hanya fikirkan sebelah pihak, sedangkan sebelah lagi kau endahkan??? Sahabat atau musuh??? Penilaian hanya kau sendiri yang tentukan.. Tuhan masih ada untuk menentukan segalanya.. Aku hanya menunggu saatnya tiba.. Terima kasih atas segalanya...

1 comment:

  1. Aku takkan lupe, dan aku takkan cari kau... Melainkan kau sendiri sedar akan kesilapan kau.. Tak perlu untuk menangisi sahabat yang tak pernah nak sebelahkan sahabat.. Yang lebih kenal lama di sisih.. Yang baru di tatang.. Satu waktu kau kan tetap datang andai kau merasakan aku sahabatmu...

    ReplyDelete

Kalau Nak Komen Pun Dialu-alukan.. Mungkin Buah Fikiran Anda Lebih Bagus Dariku.. Apa pun terima kasih diucapkan...