Monday, July 26, 2010

A StoRy N LesSon

HanYa UntUk PanDaNgaN Dan MunGkiN PenDaPaT :

Apa pendapat u all, kalau suatu waktu, korang jumpa kakak kepada bekas makwe or pakwe korang??? Ape yang korang buat.. Ermm.. Mcm ni, aku ritu gi jenjalan kan pasar malam.. ahaks.. Pastu terserempak ngn kakak ex pakwe aku... mase tu aku mcm tergamam kejap.. cm tak tau nk gi mana.. sebab aku terdengar nama ex pakwe aku disebut... Aku jadi cm gelabah sey... Padahal aku tak kenal pun ngn dy, pakwe aku yg kenal ex dy tu.. tapi aku lak yg cm gelabah.. aku langsung lari kat tempat lain... Sume org yg tgk aku cm marah kat aku, dan mmg marah la.. sebab aku cam tak suke kt kakak ex pkwe aku tu.. aku bukan tak suke, aku cm terkedu kejap.. tkde orang plak yang tarik aku mse tu.. aku bawa diri la.. nth lah.. aku tau mungkin aku yang salah.... Mcm menampakkan yang aku tak suke.. tu pada pandangan orang.. tapi aku, pada diri aku, aku masa tu mcm terkedu, seolah-olah nampak ex dy ms jmpe kakak dy dulu.. ermmm tobat aku tkmoh wt cmtu.. dont judge me by your first sight see me kay.. aku nk jadi kawan ngn sume orang... tapi malam tu, nth la pe kene ngn aku nth, mungkin sebab ad orang mention nama ex makwe tu pada aku... Tu yang aku leh terbayang muke ex makwe dy mse aku jmpe kakak dy.. Sape yang ad pada malam tu, aku minta maaf la banyak-banyak.. Aku sendiri pun tak tau nk wtpe ms tu.. Next time tak wat dah.. Hopefully never happen again in my life!!!!!

2 comments:

  1. Bongok tolllll... yg gi bygkan muke ex dy yg ko tk penah nmpk tu pe kes??? Klu jmpe gi ar.. Kl tk jmpe cne ko nk mtk maaf kat kakak dy tu.. Len kali matang sikit cik shasha oiiiiii!!!!

    ReplyDelete
  2. Pasni.. agak2 tau kisah jgn la mention nama ex tu pada aku.. aku fobia sikit la.. tak tau la nape.. tolong la yek...

    ReplyDelete

Kalau Nak Komen Pun Dialu-alukan.. Mungkin Buah Fikiran Anda Lebih Bagus Dariku.. Apa pun terima kasih diucapkan...